Цикли. Вкладені цикли

Цикли. Вкладені цикли

Вибірковий модуль "Креативне програмування". 10 клас. Цикли. Вкладені цикли. Урок 13-14

Детальніше
Змінні. Інтерактивність

Змінні. Інтерактивність

Вибірковий модуль "Креативне програмування". 10 клас. Урок 9-10. Змінні. Інтерактивність Кольори. Текст

Детальніше
Робота з кольором. Вставлення тексту

Робота з кольором. Вставлення тексту

Вибірковий модуль "Креативне програмування". 10 клас. Урок 7-8. Кольори. Текст

Детальніше
Основні форми: точка, лінія, прямокутник, еліпс, крива, 3D примітиви. Полотно. Пікселі. Координати

Основні форми: точка, лінія, прямокутник, еліпс, крива, 3D примітиви. Полотно. Пікселі. Координати

Вибірковий модуль "Креативне програмування". 10 клас. Урок 5-6. Основні форми: точка, лінія, прямокутник, еліпс, крива, 3D примітиви

Детальніше
Програмування як середовище для творчості. Середовище розробки

Програмування як середовище для творчості. Середовище розробки

Вибірковий модуль "Креативне програмування". 10 клас. Урок 3-4. Програмування як середовище для творчості. Середовище розробки

Детальніше
Processing: підручники з яких варто почати вивчення мови

Processing: підручники з яких варто почати вивчення мови

Підручники з яких варто починати знайомство з Processing. Не для комерційного застосування!

Детальніше
Цифрове мистецтво. Дизайн та код. Генеративне мистецтво

Цифрове мистецтво. Дизайн та код. Генеративне мистецтво

Вибірковий модуль "Креативне програмування". 10 клас. Урок 1-2. Цифрове мистецтво. Дизайн та код. Генеративне мистецтво

Детальніше
Григорій Громко. "Processing - перші кроки"

Григорій Громко. "Processing - перші кроки"

Processing - мова програмування, інструмент для дітей і дорослих, створення візуальних творів мистецтва на екрані комп’ютера

Детальніше
Міні-проєктні роботи “Цікава математика”

Міні-проєктні роботи “Цікава математика”

10 клас. Уроки 31-32. Міні-проєктні роботи “Цікава математика”

Детальніше