Інструмент, що допомагає учню й вчителю





ЄPython надає можливість вивчати програмування досліджуючи та змінюючи вже готові програми, які учню навіть не потрібно "набирати" - вчитель готує "шаблон"-заготовку програми, яка відкриється автоматично при переході за наданим учню покликанням, потім учень виконує необхідні зміни у ній, зберігає модифіковану програму собі на пристрій і за потреби надсилає вчителю (у Classroom, Moodle, іншу систему дистанційного навчання або навіть на е-пошту), також можна надсилати результат роботи програми.

Типи завдань:

  • На модифікацію програми відповідно до поставленої умови.

  • На пошук та виправлення помилок у тексті програми.

  • На дослідження роботи програми.

  • На отримання результатів при певних вхідних параметрах.

Покликання на застосунок для створення запускачів - у першому коментарі до цього допису

Завдання 1.

https://ed-info.github.io/epython/?code=cHJpbnQoItCh0YLQsNGA0LjQuSDQutC+0LPRg9GCINC/0YDQvtGB0L/QsNCyINGA0LDQvdC+0LoiKQ==

Змініть програму таким чином, щоб вона виводила повідомлення "Старий Семен сказав синам скосити сіно"

Завдання 2.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0yDQpiPTMNCnByaW50KGErYik=

Змініть програму таким чином, щоб вона обчислювала суму чисел 123 та 456

Завдання 3.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0yDQpiPTMNCmM9NA0KcHJpbnQoYStiKQ==

Змініть програму таким чином, щоб вона обраховувала суму значень змінних

a та c

Завдання 4.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0yDQpiPTMNCmM9NA0KcHJpbnQoYStiKQ==

Змініть програму таким чином, щоб вона обраховувала різницю значень змінних c та b

Завдання 5.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0yDQpiPTMNCmM9NA0KcHJpbnQoYStiKQ==

Змініть програму таким чином, щоб вона обраховувала добуток значень змінних a та b

Завдання 6.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0yDQpiPTMNCmM9NA0KcHJpbnQoYStiKQ==

Змініть програму таким чином, щоб вона обраховувала частку значень змінних c та а

Завдання 7.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0zDQpiPTINCmM9MQ0KcHJpbnQoYSkNCnByaW50KGIpDQpwcmludChjKQ==

Змініть програму таким чином, щоб вона вивела числа таким чином:

1

2

3

Завдання 7.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0zDQpiPTINCmM9MQ0KcHJpbnQoYSxiLGMpDQo=

Змініть програму таким чином, щоб вона вивела числа таким чином:

1 2 3

Завдання 9.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0xDQpiPTINCmM9Mw0KZCA9IGErYg0KZSA9IGIrYw0KcHJpbnQoZCkNCg==

Замініть лише одне ім'я змінної, щоб програма вивела як результат число 5

Завдання 10.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0xDQpiPTINCmM9Mw0KZCA9IGErYg0KZSA9IGIrYw0KcHJpbnQoZCkNCg==

Не змінюючи значення змінних a, b, c, d, e, змініть програму, щоб отримати як результат число 15

Завдання 11.

https://ed-info.github.io/epython/?code=YT0xDQpiPTINCmM9Mw0KZCA9IGErYg0KZSA9IGMtYg0KZiA9IGQqZQ0KZyA9IGYvYSANCnByaW50KGEpDQo=

Визначте, чому дорівнюють значення змінних d, e, f, g після виконання програми

Автор
Teacher
Oksana Kovalenko
Oksana Kovalenko

Коментарі

Останні статті

course thumb

ЄPython цікава можливість вивчати програмування

Інструмент, що допомагає учню й вчителю

Детальніше
course thumb

Цікаві ідеї вчителів. Цифрова творчість

Цікаві ідеї вчителів: Малюємо мапу України. Тризуб. Прапор з Тризубом

Детальніше
course thumb

Черепашкова графіка. Урок 4. Лінійні програми-2

Черепашкова графіка. Урок 4. Лінійні програми-2. Прапори

Детальніше