• Урок 48. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування

Урок 48. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування





Коментарі

Останні статті

course thumb

Цікаві ідеї вчителів. Цифрова творчість

Цікаві ідеї вчителів: Малюємо мапу України. Тризуб. Прапор з Тризубом

Детальніше
course thumb

Черепашкова графіка. Урок 4. Лінійні програми-2

Черепашкова графіка. Урок 4. Лінійні програми-2. Прапори

Детальніше
course thumb

Черепашкова графіка. Урок 3. Лінійні програми

Черепашкова графіка. Урок 3. Лінійні програми

Детальніше