Урок 48. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування
-
Прочитаєте за
5 хв
-
Перегляди
4988
Автор

Адміністратор
АдміністраторКоментарі
Останні статті

- April 14, 2025, 9:54 p.m.
- zakhar74
Черепашкова графіка. Урок 3. Лінійні програми
Черепашкова графіка. Урок 3. Лінійні програми
Детальніше
- April 14, 2025, 9:54 p.m.
- zakhar74
Черепашкова графіка. Урок 1. Середовище опису й виконання алгоритмів
Черепашкова графіка. Урок 1. Середовище опису й виконання алгоритмів
Детальніше
- April 3, 2025, 10:41 p.m.
- zakhar74
Цифрова творчість. Зображення в пайтон: візуалізація черепашковою графікою
Учнівські проєктні роботи з теми "Зображення в пайтон": візуалізація черепашковою графікою
Детальніше