• Урок 48. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування

Урок 48. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування





Коментарі

Останні статті

course thumb

Черепашкова графіка. Урок 3. Лінійні програми

Черепашкова графіка. Урок 3. Лінійні програми

Детальніше
course thumb

Черепашкова графіка. Урок 1. Середовище опису й виконання алгоритмів

Черепашкова графіка. Урок 1. Середовище опису й виконання алгоритмів

Детальніше
course thumb

Цифрова творчість. Зображення в пайтон: візуалізація черепашковою графікою

Учнівські проєктні роботи з теми "Зображення в пайтон": візуалізація черепашковою графікою

Детальніше