• Урок 48. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування

Урок 48. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування





Коментарі

Останні статті

course thumb

Інструменти на допомогу вчителю інформатики під час блекауту

Презентація засобів, які допоможуть працювати як в укритті, так і дистанційно - навіть без доступу до Інтернету

Детальніше
course thumb

Інформаційні системи. Програмне забезпечення. Ліцензії

Інформаційні системи. Програмне забезпечення. Ліцензії

Детальніше
course thumb

Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2025-2026 н.р. 8-11 класи, м. Київ

Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2025-2026 н.р. 8-11 класи, м. Київ

Детальніше