Основні принципи:
1. Мова програмування не мета, а робочий інструмент
2. Розберемось з парадигмами, а вони допоможуть розібратись з мовами ;)
3. Три алгоритмічні структури - основа мови програмування . Всього 3!
4. Масиви - це щоб зберігати дані. А цикли ти вже знаєш з пункту 3
5. Символи поєднуються в рядки. З ними можна робити все, що з ми робимо в житті з символами і рядками
6. Функції - це самостійні фрагменти коду, що вміють передавати дані
7. Помилки - класно. Шукати і знаходити помилки - круто.
8. Від структурного програмування до об'єктно-орієнтованого.
Завантажити презентації курсу
Автор матеріалу - Людмила Булигіна
Автор

Адміністратор
АдміністраторКоментарі
Останні статті

- April 3, 2025, 10:41 p.m.
- zakhar74
Цифрова творчість. Зображення в пайтон: візуалізація черепашковою графікою
Учнівські проєктні роботи з теми "Зображення в пайтон": візуалізація черепашковою графікою
Детальніше
- April 3, 2025, 9:39 p.m.
- zakhar74
Цифрова творчість. Дивовижні тваринки: візуалізація черепашковою графікою
Учнівські проєктні роботи з теми "Дивовижні тваринки": візуалізація черепашковою графікою
Детальніше
- March 30, 2025, 8:52 p.m.
- zakhar74
Цифрова творчість. Прапори світу: візуалізація черепашковою графікою
Учнівські проєктні роботи з теми "Прапори світу": візуалізація черепашковою графікою
Детальніше